Wij stellen alles in het werk om de zorg en dienstverlening te bieden zoals u dat wenst, desondanks kan het gebeuren dat er iets is waar u niet volledig tevreden over bent. Uit ervaring weten wij dat dit vaak ontstaat door een communicatiestoornis of onduidelijkheid.
Uw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkste. Wij adviseren u dan ook om onvrede zo snel mogelijk bespreekbaar te maken zodat we het samen op kunnen lossen. Ook kleine ergernissen kunnen uitgroeien tot een probleem. Mocht u een klacht hebben, probleem ervaren of ergens niet tevreden over zijn, dan kunt u dat natuurlijk altijd met uw hulpverlener bespreken.
Wij begrijpen dat, omdat u met de hulpverlener een persoonlijke band heeft en deze iedere keer bij u over de vloer komt, dit misschien niet prettig is. In dat geval kunt u telefonisch of per email contact opnemen met kantoor. Kantoor; telefoon 085-0495 111 Email; info@curacorde.nl
Cura Corde is aangesloten bij het klachtenloket zorg en de geschillencommissie zorg conform de Wkkgz (wet kwaliteit klachten en geschillen zorg). Wanneer uw klacht of probleem niet naar tevredenheid is opgelost kunt u contact opnemen met het klachtenloket (info@klachtenloket-zorg.nl of 070-3105392).
Stap 1: U bent ontevreden over de aan u geleverde zorg, u heeft een vraag, u wilt advies of een klacht indienen.
Stap 2: Uw zorgaanbieder heeft geprobeerd u zo goed mogelijk te helpen en/ of uw onvrede weg te nemen/ op te lossen. Dit is niet gelukt en uw zorgaanbieder heeft u gewezen op de klachtenprocedure en op de onafhankelijke Klachtenfunctionaris van het Klachtenloket Zorg.
Stap 3: Het klachtenloket biedt u gratis informatie, advies en/ of een bemiddeling om tot een oplossing te komen. Ook kunnen zij u helpen met het indienen van uw klacht bij de zorgverlener.
Stap 4: Binnen 6 weken na het indienen van uw klacht bij de zorgverlener, moet u een gemotiveerde reactie hebben ontvangen. De zorgaanbieder mag de behandeling van uw klacht één keer met 4 weken verlengen. Daarna mag verlengen alleen als u dat goed vindt.
Stap 5: U bent nog altijd niet tevreden. Dan verwijst het Klachtenloket Zorg en/of de klachtenfunctionaris u naar de Geschillencommissie Zorg Algemeen. U kunt het klachtenloket bereiken via e-mail info@klachtenloket-zorg.nl of telefonisch: 070 - 310 53 92.
Of ga naar: www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/ Wanneer u na inmenging van het klachtenloket nog niet tevreden bent, kun u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie. De geschillencommissie berekend €52,50 klachtengeld. Als de geschillencommissie u in het gelijk stelt, dan ontvangt u het klachtengeld terug. Wanneer u en wij tussentijds tot een oplossing komen, dan krijgt u het geld niet terug. Wanneer de geschillencommissie uw klacht niet kan behandelen omdat deze niet ontvankelijk wordt verklaart of de commissie niet bevoegd is, dan wordt €27,50 administratiekosten in mindering gebracht.
Externe inhoud
De inhoud die hier wordt weergegeven kan niet worden weergegeven vanwege de huidige cookie-instellingen.
Deze website kan inhoud of functies aanbieden die door derden op eigen verantwoordelijkheid wordt geleverd. Deze derden kunnen hun eigen cookies plaatsen, bijvoorbeeld om de activiteit van de gebruiker te volgen of om hun aanbiedingen te personaliseren en te optimaliseren.
Cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van cookies om bezoekers een optimale gebruikerservaring te bieden. Bepaalde inhoud van derden wordt alleen weergegeven als "Inhoud van derden" is ingeschakeld.
Technisch noodzakelijk
Deze cookies zijn noodzakelijk voor de werking van de website, bijvoorbeeld om deze te beschermen tegen aanvallen van hackers en om te zorgen voor een uniforme uitstraling van de site, aangepast op de vraag van bezoekers.
Analytisch
Deze cookies worden gebruikt om de gebruikerservaring verder te optimaliseren. Dit omvat statistieken die door derden websitebeheerder worden verstrekt en de weergave van gepersonaliseerde advertenties door het volgen van de gebruikersactiviteit op verschillende websites.
Inhoud van derden
Deze website kan inhoud of functies aanbieden die door derden op eigen verantwoordelijkheid wordt geleverd. Deze derden kunnen hun eigen cookies plaatsen, bijvoorbeeld om de activiteit van de gebruiker te volgen of om hun aanbiedingen te personaliseren en te optimaliseren.